מה זה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש אוו יותר עשיתי בדיקה מאין בדיקה מביכה של, אם אני לא טועה בדיקת סרטן, ברחם או בנרתיק אחרי, זמן מה קיבלתי תשובה כי ע"פ בדיקת pvp אוpvt אני לא זוכרת בידיוק יש לי דלקת הדרגתי ,1 ואת המשמעות לא הבנתי, משום שכבר תקופה אני סובלת מרחות לא נעימים בנרתיק ואין לי מושג ממה זה, האם קיים לזה פתרון?.. כי זה נורא מציק לי אשמח מאוד אם תענו לי בהקדם.. תודה....
נראה לי כי עברת בדיקה הנקראת משטח Pap. זוהי בדיקה הנלקחת מצוואר הרחם ומטרתה לזהות נגעים טרום- ממאירים. אם לך לא כ"כ ברור, וזה ניכר מדבריך, למה לא להתייעץ עם הרופא/ה.