קרום הבתולין, היכן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמה ס"מ מפתח איבר המין, נמצא קרום הבתולין?
הי נעה, קרום הבתולין נמצא ממש בפתח איבר המין וקל מאוד לראותו. זה נראה כשכבת בשר שלימה ולאחר קיום יחסים ניתן לראות ששכבה זו נבקעה.
אני אמנם לא יודעת את התשובה המדויקת, אבל ... כבר ניתקלתי פעמים רבות בשאלות בנושא ובתשובות רופאים (רופאים שונים ולכולם הייתה אותה התשובה), ותשובתך נראית כסותרת את תשובות הרופאים. מה שזכור לי מתשובות הרופאים, שקרום זה הוא ברוב המקרים מאוד דקיק, ואצל רבות הוא בכלל לא נקרע אפילו לאחר פעמים רבות של יחסי מין מלאים היות שהוא גם מאוד גמיש. לפי אותן תשובות יש נשים רבות שהקרום עדיין "שלם" אצלן והן כלל לא מודעות לכך ויש אחרות שכבר בפעם הראשונה החדירה אליהן תהייה קלה כל כך בשל גמישות הקרום, ואילו אצל אחרות המצב יהיה הפוך והאיבר הגברי לא יצליח לחדור והן תאלצנה לעבור ניתוח. בכל מקרה התשובות הללו לא מתאימות לתאורך שהקרום הוא חתיכת בשר בפתח הנרתיק (אני גם לא חושבת שחתיכה כזאת קיימת אצל איזושהי "בתולה" בריאה).