קיום מין בטוח לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחר שחלפו ארבעה שבועות מהלידה היתי בביקור אצל רופא הנשים שלי ושאלתי מתי אוכל לחזור ולהשתמש באמצעי מניעה. הוא נתן לי גלולות בשם FEMULEN ואמר כי אלי לחכות כשבועים וחצי עד לקיום יחסי מין. אני לוקחת אותם כבר שבועים ויום, המחזור שלי הופיעה כבר לפני 12 יום. האם זה כבר בטוח לקיים יחסים או שמה אני צריכה לחכות שבועיים וחצי מלאים? אם זה משנה אני מניקה מההתחלה ועד עכשיו. בתודה מראש א.ד.
א.ד. היקרה לא נראה לי שיש הבדל מהותי בין המתנה של שבועיים ויום ובין שבועיים ושלושה ימים. בכל מקרה דעי שהפמולן אינו מעניק הגנה של 100% .