חוסר ודאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לך. ב-12/8 נישאתי, והיות והייתי צריכה להיות במחזור בזמן החתונה , רופא הנשים המליץ לי להמשיך בנטילת עוד מספר גלולות על מנת לעכבו. המשכתי ונטלתי עוד 8 גלולות, מחפיסה חדשה, ולאחר מספר ימים מיום שהפסקתי קיבלתי וסת. היות והייתי בחול לא יכולתי להתחיל ביום הוסת הראשון חפיסה חדשה, ולכן המצב כעת הוא כי עליי להמתין לוסת הבאה, ולכן אנו משתמשים בקונדום, אך נגיע כעת לבעיה שלשמה פניתי אליך, מאז הפסקת הוסת , ההפרשה שלי לא חזרה לצבעה הטבעי אלא היא נושאת גוון מעט חום- אדמדם. האם יש סיבה לדאגה, אשמח אם תוכל לומר לי משהו בנושא.
הי שרון, קודם כל, מזל- טוב!! מכיוון שלא התחלת שוב חפיסת גלולות גופך מבולבל מבחינה הורמונלית ועל- כן אותה הפרשה שאת מתארת יכולה להיות. אם זה לא יפסק וימשיך גם בוסת הבא ותחת גלולות יכול להיות שתצטרכי להחליף לגלולות עם מינון אסטרוגני גבוה יותר מהגלולות שאת נוטלת עכשיו.
היי דפנה, תודה על התשובה.