דימום חום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי איחור של 10 ימים ובבדיקת הריון יצאה חיובית כעת יש לי דימום חום בכמות לא גדולה מה זה יכול להיות
בתחילת הריון הרבה פעמים יש קצת דימום. זה יכול להצביע על בעיה אך בדרך כלל זה לא - לפעמים יש דימום פשוט מהשתרשות הביצית המופרית ברחם, ולפעמים גם יש דימום סתם כך בלי שיודעים למה. בכל מקרה זה מאד נפוץ - תעשי חיפוש כאן על דימום ותראי. בשלב כה מוקדם רופא לא יוכל לבדוק את תקינות ההריון באולטראסאונד, אבל אולי יציע מעקב לפי בדיקות דם או משהו אחר - כדאי לפנות ולראות מה יגיד. תנסי לא להילחץ (לא יעזור במילא) ולפנות לרופא - אולי הוא ירגיע אותך.