ממצא לא ברור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במעקב זקיקים הבודקת רשמה שיש נוזל בדוגלס. האחות במרפקה אמרה לי שה כלום. מישהי יודעת מה זה אומר? מה זה בכלל דוגלס?
בתור מי שאצלה זה היה ממצא נפוץ ולקח לה זמן רב לקבל תשובה מה זה, אנסה לחסוך לך. הדוגלס הוא חלל הבטן מסביב לרחם ולשחלות. בעת חריגת הביצית מהזקיק בשחלה (הביוץ) משתחרר מהזקיק גם נוזל. הנוזל הזה מופרש לדוגלס. ככל שעובר זמן מרגע הביוץ (בלי קשר אם ארע או לא ארע הריון) הנוזל מתמעט ונעלם. מכאן שקיום נוזל בדוגלס מעיד שהיה ביוץ.
זה נמצא ביום ה-13 כשהזיקיקים היו בערך 12-13 מ"מ ועפ"י זה הביוץ שלי הוא רק בסביבות היום ה-18 . האם הנוזל שמופרש מוקדם מראה על בעיה. אולי זו הבעיה שלנו?