רופא נשים (ייעוץ גנטי והריון)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני מתכננת הריון ולפיכך אודה על המלצה לגבי רופא נשים הן לעניין ייעוץ גנטי והן לעניין המעקב בהריון עצמו. אני חברת קופ"ח מכבי ומחפשת רופא באיזור הוד השרון/כ"ס/רמת גן/רמת אביב. תודה!
שלום! אני מטופלת אצל דר' זולטי, גניקולוג בכיר בתה"ש, מרפאתו שבר"ג מצויידת במכשיר u.s., כך שהמעקב החודשי מלא ואין צורך בריצות למכונים או לרמת מרפא. הוא רופא מקסים, גם מבחינת היחס וגם מבחינת הידע העצום שיש לו, אותו הוא לא מהסס לחלוק עם טיפוסים היסטריים כמוני, שרץ אליו לאחר כל מחלה חדשה שמתגלית...את המס. טלפון והכתובת תוכלי למצוא בספר של מכבי. מבחינת ייעוץ גנטי, אני פניתי לפרופ' שוחט, מנהל המעבדה הגנטית בבילינסון. הוא רופא מדהים לא פחות, ויושב עם כל פציינט דקות ארוכות, עד שברור לו שהאדם שמולו הבין ומיצא את שאלותיו. הוא אמנם שייך לכללית, אך עקב תפקידו הוא מקבל פעם בשבוע (מקבל דרך מכבי) ברמת מרפא ברח' זבוטינסקי בר"ג. גם את מס. הטלפון שלהם תמצאי בספר. אין. הם פשוט קליברים, ומומלצים בחום!!!
תודה רבה רבה!!!