גלולות ובחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 31 ולוקחת גלולות כבר 10 שנים. לפני 6 שנים עשיתי הפסקה של 1/2 שנה ושוב חזרתי לגלולות. כבר במשך חודש וחצי יש לי בחילות נוראיות כל יום (חוץ מ-7 ימי הפסקה). במהלך 10 שנים החלפתי גלולות 3 פעמים (פעם האחרונה לפני שנה). שאלתי: 1. האם אני צריכה שוב להחליף את הגלולות ? 2. האם זה ברי לעשות הפסקה של כמה חודשים מהגלולות ? בתודה מראש, נטע
שלום רב עדיין לא קיבלתי את התשובה לשאלתי. קבעתי תור לרופא שלי, אבל ביטלו לי אותו בגלל הנסיעתו של הרופא, קבעתי שוב, אבל בחילות מחמירות. האם נתן להפסיק לקחתן באמצע ? או מה נתן לעשות בינתיים ? שוב תודה.