וסת שני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הסתיים לי הווסת ולאחקר כארבעה ימים גיליתי שקיבלתי עוד פעם ווסת. אני בת 14, קיבלתי את הווסת הראשון לפני כשנתיים. האם יש לכך סיבה? האם זו תופעה שכיחה? האם עליי לפנות לרופא? אשמח לעזרה
לא ציינת, האם המחזור שלך עד היום היה סדיר? אם לפעמים הוא לא מדייק והוא לא לגמרי סדיר, אז זה בסדר וזה דבר שכיח שבשנתיים שלוש הראשונות מקבלת המחזור יהיו אי סדירויות כגון מה שקרה לך. אם הוא בד"כ סדיר, אז כדאי שתיוועצי ברופא.
ובכן, תודה על התגובה זה מרגיע קצת.... עד היום המחזור שלי לא היה לגמרי סדיר מאחר ומקדים