טיפול הומונלי חליפי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 52. לפני כ10 שנים עברתי ניתוח להוצאת הרחם. קראתי בעיתונים על תחשיר הורמונלי חליפי במינון נמוך במיוחד"אקטיבל" כיוון שסבלתי מעייפות, מצב רוח ירוד ואי חשק לקיים יחסי מין התחלתי ליטול "אקטיבל" לפני כשנה . עלי לציין שלא היו תופעות לואי נוספות לגיל המעבר.במעלך השנה הזו לא חל שינוי הרצוי והנני מתלבטת האם עליי להמשיך לנטול את הכדורים או לעבור לכדורים אחרים, דוגמת "פרמריל 0.625 ",כי במידה ואין רחם, אין צורך במתן פרוגסטרון? איזו תרופה עדיפה במצבי בנוגע לסיכון סרטן השד, והגנה על הלב ? באיזו תרופה ניתן לטפל בתופעות גיל המעבר במינון נמוך וביעילות אופטימלית ומינימום תופעות לוואי ? בתודה מראש, דנה
לדנה שלום, גם אני כמוך סובלת לאחר שעברתי כריתת רחם וסרטן השד. סובלת קשותמהזעת יתר. נתנו לי כדור בשם קלורוניט שלא ממש עוזר. אם תשמעי עלמשהו אשמח שתיידעי אותי כי אני אובדת עצות כמוך.