הריון ואסתמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע 8. אני סובלת מאסתמה לא קשה. לפני ההריון הפסקתי שימוש במשאף סטרואידים- בודיקורט. מיד בתחילת ההריון האסתמה החריפה ואני נזקקת להרבה שאיפות ממשאף ונטולין. האם ניתן לחזור ולהשתמש במשאף סטרואידים? האם הנושא נבדק מדעית? תודה.
אני כרגע בשבוע 33. מאז שהתגלתה אצלי האסתמה (לפני 5 שנים) הונטולין אצלי בתיק ואני נוטלת ממנו רק בעת הצורך, בנוסף אני נוטלת כל ערב תרופת מחקר על בסיס בודיקורט. כל זה נכון לתקופה שבה לא הייתי בהריון ולמשך רוב זמן ההריון. לאחרונה זה לא הספיק וחטפתי התקף קשה שבשלו אף אושפזתי לשבוע וחצי ונאמר לי (מסתבר שבצדק) שהתרופות הללו חיוניות בהריון אף יותר מאשר בזמן אחר. הרבה בריאות וזכרי שבשביל עובר בריא צריך קודם כל אם בריאה