דחיית - הקדמת המחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לוקחת גלולות הרמונט. אין לי בעיות מיוחדות. בגלל נסיעה מיוחדת אני מעוניינת לדחות או להקדים את המחזור בשבוע. אני אמורה להפסיק את מחזור הגלולה בדיוק בנסיעה. האם עדיף להמשיך לקחת את הגלולות באופן רציף וכך לא "לקבל" כלל או להתחיל את מחזור הגלולה הבא באיחור של שבוע? מה עדיף מבחינה בריאותית ומבחינה של מניעת הריון. אשמח מאוד לתשובה מפורטת ודחופה! הילה
ככל הידוע לי עדיף להמשיך לקחת 2 חפיסות ברציפות (ולדחות את המחזור לחודש הבא). אם תתחילי את הגלולות באיחור של שבוע לא תהיי מוגנת בפני הריון וגם קשה לדעת מתי תקבלי מחזור כתוצאה מכך.