תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 21, רק לפני שבוע התחלתי להרגיש , מה שנדמה לי, את תנועות העובר, ביומיים האחרונים התנועות היו חזקות, ממש על סף "השתוללות" ומאתמול יש שקט, גם אם אני אוכלת משהוא מתוק. האם יש דבר כזה של פעילות יתר של התינוק? האם זה יכול להצביע על מצוקה.? והאם זה בסדר שכרגע הוא שקט, נדמה לי שהרגשתי תנועה מאד קלה , אבל כל כך קל להתבלבל בשלב הזה. מה עושים?
אם לא עובר יום בו אינך חשה לפחות תנועות בודדות אז אינך לך מה לדאוג. אבל ... אם במשך יום יומיים אינך חשה כלל בתנועות עליך לגשת להבדק