תוצאות בדיקה-לד"ר כרמון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת דם לפני כשבועיים, של ESTRADIOL שיצא 395.9 ופרוגסטרון שיצא 68.0 האם התוצאות טובות.?בהערות הבדיקה רשומים דברים שאני לא מבינה בכלל , לדוגמא ND-191 MALE FEMALES 253-40 {12-} FOLLL. PHASE 606 -231 [ -4] FOLL. PHASE 1930-536 MIDCYCLE 181-551 {+2 } LUTEAL 250-719 {+6} LUTEAL 488-132 {+12} LUTEAL מודה מראש , פשוט התור שלי לרופא הוא די רחוק ואני סקרנית .
אנני היקרה בשאלתך חסרים פרטים על מנת לענות. מתי בוצעה הבדיקה יחסית לווסת ? באיזה יחידות מדובר ?