פיטריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כשבוע אני סובלת מפיטריה טיפלתי כבר פעמיים באגיסטן פורטה + יומיים משחת אגיסטן וגינלית וכלום לא עוזר כרגע אין בישוב רופא נשים מה עוד אפשר לעשות?
מנסיוני אגיסטן לפטרייה עקשנית בנרתיק יעיל כמו אקמול בערך... לי עזר מאד כדור לבליעה שנקרא tab. trican . אני ממליצה לך לשאול את הרופא שלך עליו.. רפואה שלמה.
ש היקרה נרות אגיסטן פותרים בד"כ את הבעיה. אם זה לא עזר כדאי להבדק שוב כי קיימת אפשרות שזו לא פטריה ואז יש להתאים טיפול אחר. אם זו באמת פטריה שלא מגיבה הרופא יכול להתאים טיפול אחר למשל TRICAN או SPORANOX. בהצלחה