הורדת שערות-לבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני יודעת שזו אולי שאלה לפורום רפואת עור, אך קיוויתי שתוכלו לעזור מנסיון: בכל פעם שאני מורידה שערות במיפשעה, הן צומחות אח"כ מתחת לעור, גורמות לפצעונים מכוערים וזה מאד לא אסטתי. יש למישהי עצה, איך להיפטר מהבעיה? (זה לא עוזר "לחלץ" את השיערה כי הפצעון כבר קיים והוא נשאר אח"כ למשך הרבה זמן..חוץ מזה, לפעמים השיערה עמוקה מדי ואי אפשר בכלל "לחלצה"...). תודה, מאי.
משהו שמפחית את התופעה מאוד (אבל לא מעלים לגמרי) - תנסי להוריד את השערות עם פינצטה ולא בגילוח, ובסוף תעברי על האיזור עם צמר גפן טבול באלכוהול. זה לוקח יותר זמן וזה נשמע מזעזע (זה כמעט שלא כואב), אבל ככה גם השיער צומח לאט יותר וגם פחות בתוך העור. אין לי הסבר למה.
פינצטה זה לא ריאלי כי זה יקח לי יומיים... אני לא מגלחת, אני תולשת עם שעווה, שזאת האופציה שעושה לי הכי פחות פצעונים ובעיות (ניסתי גילוח, מכשיר סילק אפיל, קרמים למיניהם וכו') אבל עדיין בעייתי...