טיפות אף -בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 13 , ואני מאד חולה כבר כמה ימים , אין לי חום אבל אני מאד מאד משתעלת ומצוננת ......קניתי סירופ הומאופתי מ ג ע י ל , ורציתי לדעת מה עוד אני יכולה לקחת . יותר חשוב מזה , שלשום לא יכולתי להרדם מאף סתום אז השפרצתי מאד מעט טיפות אף "אוטריווין " , הבנתי מהרוקחת שאסור , האם כמות כזו קטנה ( כמו בטיפות אף זה הגיע לגרון ...) , יכולה להזיק . אנא הרגיעו אותי ....... המון תודה .
הילי היקרה הגורם המוסמך לענות בנוגע לנטילת תרופות בהריון הוא המכון ליעוץ טרטולוגי בירושלים. 6243699 - 02