פוריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 28, ואני ובעלי מנסים להכנס להריון. בכל פעם שאנחנו מקיימים יחסי מין בתקופת הביוץ פחות או יותר, יומיים לאחר מכן אני מדממת. רופא הנשים שלי אמר כי הביוץ אצלי חלש, והפנה אותי לרופא פוריות. הייתי רוצה לדעת מה זה אומר "ביוץ חלש", האם זה תורשתי, כיצד ניתן לטפל בזה, האם זה משפיע על ההריון - האם ההריון יהיה הריון בסיכון, האם יכול להיות שהדבר נגרם בגלל שימוש בגלולות למניעת הריון - השתמשתי בהן במשך 5 וחצי שנים ללא הפסקה. תודה על המידע ותשומת הלב.
חנית היקרה גם לי לא ברור מה המשמעות של "ביוץ חלש". אני מצטרף לעצת רופאך לפנות למרפאת פריון. בהצלחה