מכה בבטן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע ה- 13 להריון , היום בעת ששכבתי על הרצפה כלבתי רצה אלי ונחתה עם 2 רגליה הקדמיות וכל משקלה על בטני התחתונה ,(שוקלת 18 ק"ג). באותו רגע כאב לי אך לאחר דקה הכאב הפיסי עבר אך נותרתי עם הפחד שהעובר ניזוק, ברמה של מום ,או מוות חלילה. האם פגיעה כזאת אכן יכולה להזיק לעובר ? האם עלי להקדים את בדיקתי אצל הגניקולוג בעקבות המקרה? תודה
את חייבת למהר להבדק, אבל מרבית הסיכויים שתקבלי בשורה טובה. אבל אם קרה נזק אולי ניתן יהיה למנוע את החמרתו או לפחות למנוע תוספת נזק לך עצמך ו ... עצה מבעלת כלבים. שתפי גם אותה בכל חוויות ההריון, הם חכמים ורגישים מאוד ויזהרו עליך. תני לכלבתך לשמוע ולהריח את בטנך. למרות שאת עדיין לא חשה בתנועות היא כבר תחוש בכל ההתפתחויות, והיא יכולה גם להיות ברומטר לכל דבר חיובי או שלילי לאורך ההריון. הרבה בריאות ושיהיה בכיף גדול!