הפרשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש הפסקתי לקחת גלולות מסוג מרסילון. לפי חישוב של 28 יום, היום הייתי אמורה לקבל את המחזור החודשי הראשון לאחר הפסקת נטילת הגלולות. במקום המחזור, מאז אתמול קיימת הפרשה חומה, אך ללא דימום. האם עדיין יש סיכוי למחזור? האם הדבר מחייב בדיקה?
אינני יודעת מהי ההפרשה החומה, אך מנסיוני, לאחר הפסקת גלולות (במיוחד אם לקחת אותן במשך תקופה ארוכה) לוקח לגוף זמן עד שהוא חוזר לעצמו והמחזור בד"כ לא יהיה מייד סדיר. כשאני הפסקתי עם הגלולות לקח לי חודשיים עד שבכלל הגיע המחזור הראשון.. אני מציעה לך לחכות עוד חודש עד למועד המשוער של המחזור הבא (ואם להשוות למה שקרה לי, אז אפילו יותר מחודש..) רק בריאות! מאי