"אנטרקוקוס" (???)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון, שבוע 29. היום התבשרתי כי בבדיקת תרבית שתן שעשיתי, התגלה חיידק בשם "אנטרקוקוס" או משהו בסגנון הזה. ושעלי ליטול אנטיביוטיקה. האם מישהו יכול להסביר לי מה זה? ממה זה נובע? איך זה שאני לא מרגישה שום סימפטום, כאב, צריבה ולו הקל ביותר? תודה מראש. גלית.
אנטרקוקוס הוא חיידק ממערכת העיכול. עבר לווגינה, כנראה דרך פי הטבעת. זה קורה הרבה לנשים שכן פתח הווגינה ופי הטבעת מאוד קרובים. יש להקפיד לנגב את האזור לאחר מתן צואה מהחלק ה"נקי" למלוכלך. אנטיביוטיקה, תפתור את העניין, מנסיון.