גרד בבטו במהלך הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש חמישי. לאחרונה אני חשה בגרד בבטן (מעין פריחה), האם ייתכן שזה בשל המתיחה של העור ? איזה משחות מומלצות למריחה כדי למנוע את סימני המתיחה שאחרי ? תודה.
שלום שרון, מומלץ מאוד ובחום להתמרח יום יום עם קרם הזנה "ליידי פצפון" של ד"ר פישר. להשיג בכל הפארמים למיניהם. חבל שרק בחודש חמישי התחלת להרגיש כך, כי מומלץ להתחיל עם ההזנה של העור עוד בשבועות הראשונים. אני אחרי 2 הריונות ונמצאת בחודש 7 של השלישי ואין לי ולו סימן מתיחה אחד בזכות הקרם! בהצלחה ולידה קלה במועדה. גלית.