נטילת גלולות מחדש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 26 ובמשך 4 שנים השתמשתי בגלולות ולפני בערך 4 חודשים הפסקתי. עכשיו החלטתי לחזור לגלולות ואבקש לדעת: 1. האם אני מזיקה לעצמי ב- "יויו" הזה ? 2.כיצד מתחילים לקחת שוב את הגלולות בחודש הראשון שמתחילים? תודה!
אני לא יודעת אם את מזיקה לעצמך או לא (נראה לי שלא...), אבל יש להתחיל ביום הראשון של המחזור, כמו בפעם הראשונה!!!
אני לוקחת גלולות 5 שנים. במהלך השנים ביצעתי שתיים או שלוש הפסקות של בערך 2-4 חודשים כל אחת. זה לא מזיק להפסיק ולהתחיל שוב ויש אפילו רופאים שממליצים על הפסקה לאחר תקופה ארוכה של שימוש בגלולות (אם כי אני מניחה שאם תתחילי ותפסיקי כל חודשיים, זה כן יהווה בעיה..) וכמו שטל ענתה לך, את הגלולה הראשונה יש לקחת ביום הראשון של המחזור.