חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מה המינון המומלץ לחומצה פולית תודה
טבליה 1 ביום
היי, האם זה משנה איזה סוג של חומצה פולית לקחת? אני משתמשת בפוליק 400. תודה.
המינון המומלץ הוא 400 מק"ג ליום, ובהריון ניתן להגדיל את המינון ל-600 מק"ג. עם זאת, לא נמצא נזק מנטילת כמות מעט יותר גדולה ביום של החומצה הפולית, מכיוון שהעודפים מופרשים בשתן או בהפרשות הואגינליות. אין זה משנה איזה סוג לוקחים, ובלבד שיכיל לפחות את הכמות המומלצת.
טבליה אחת ליום, וככל שאת לוקחת לתקופה ארוכה יותר כך זה עוזר יותר זה לא מזיק ולא מתמכרים אליו.