מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! עליי לעבור U.S למעקב זקיקים אחרי נטילת איקקלומין מהיום ה- 5 למחזור (1 ליום במשך 5 ימים). המחזור אינו סדיר (נע בין 50 יום ומעלה). הרופא הורה מעקב ביום ה- 13 למחזור. האם זה בסדר, או מאוחר/מוקדם מדי? בכמה בדיקות אולטראסאונד מדובר בד"כ במעקב? תודה מראש על ההתייחסות
בדרך כלל מבצעים u.s בין 2-3 פעמים
לא בטוח כמה. הרופאה ואני היינו בטוחות שהביוץ שלי הוא ביום ה-12 אז התחלתי מעקב ביום ה-10 אבל אז התברר עם הזמן שזה בכלל ב-18 וכך יצא שעשיתי 4 בדיקות. בהצלחה.
זה מקובל. בד"כ אין צורך ביותר מ2-4 בדיקות