מצג עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע 37 ויומיים והתינוקת הפכה ממצג ראש למצג עכוז איך זה קורה ?- האם זה נדיר ?- מה הסיכויים שלה לחזור להיות מצג ראש ?- הרופא אמר שאגיע אליו עוד שבועיים לבדיקה האם היא נשארה במצג עכוז- האם זה לא יהיה מאוחר מידי, אני מתכוונת מבחינת זה שיתפתחו צירים וכו'. אני מבינה שזה אינדיקציה לניתוח קיסרי, אז לא עדיף לקבוע כבר תאריך לקיסרי ?-
זה קורה ב % 3 מההריונות. למה ? - לא ידוע . לעתים מדובר במבנה לא רגיל של הרחם. אם כן יתכן ותדעי זאת אחרי הלידה. קיים סיכוי שהעובר יתהפך - אולם בשבוע 37 הסיכוי נמוך. ניתן לבצע נסיון להיפוך חיצוני או לקבוע תור לניתוח .
הרופא ביקש שאחזור אליו עוד שבועיים זה יהיה כבר שבוע 39 ויומיים זה לא מאוחר מידי ?-