קרום בתולין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה המשמעות שלאחר קיום יחסי מין במשך מספר חודשים קרום הבתולין נשאר שלם? שמעתי כי גניקולוגים ממליצים על ניתוח לשם ביתורו של קרום הבתולין. מדוע דבר זה בכלל מומלץ? האם זה קשור להריון(האם אם קרום הבתולין נשאר שלם אי אפשר להכנס להריון?). תודה.
בדרך כלל אין לדבר משמעות. אולם יש צורך בניתוח כאשר יש הפרעה בקיום יחסי מין או הפרעה לניקוז הדם הוויסתי. אין המלצה אוטומטית לניתוח ויש להבדק כדי לבדוק אם אכן מדובר בקרום הבתולין (או שמדובר במשהו אחר). אם יש נקוז תקין של דם הווסת ואין הפרעה לקיום יחסי מין - זה לא אמור לפריע להרות.