פרגונל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! האם צריכה להיות שעה קבועה לביצוע זריקת פרגונל?
הי, מומלץ להקפיד על אותה השעה (מקובל בשעה 17.00 ), המטרה היא לשמור על רמת הורמונים מאוזנת בגוף. בהצלחה.
נגה, השעה לא משנה. חשוב רק להשתדל ולקחת כל יום באותה השעה. הרופאים מעדיפים שזה יהיה בשעות אחר הצהרים מאחר ואת תוצאות בדיקות הדם את מקבלת בשעות אחה"צ וכך הם יוכלו לומר לך המשך טיפול (להשאר באותה כמות, להגביר המינון, להוריד המינון או להפסיק - לפני שאיבה). בהצלחה.
בדרך כלל כן. רצוי שתשאלי את הרופא באיזו שעה את אמורה לקחת את הזריקה.שיהיה לך בהצלחה