סליחה על הבורות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה ימים שאלתי בפורום שאלה: מדוע אינני מקבלת את ההפרשות השקופות האלו של "לפני הביוץ" שהבנות פה מדברות עליהן? האם אינני מבייצת? הרופא ענה לי שמאחר ואני לוקחת גלולות, אינני מבייצת, ולכן אין לי את אותן הפרשות.. השאלה שלי: כיצד בדיוק הגלולות פועלות? אם אכן הן מונעות ביוץ, האם זה אומר שכלל לא משתחררת ביצית? שוב סליחה על הבורות ותודה...
כן. הגלולות מדכאות את פעילות השחלות לחלוטין ומונעות את שחרור הביצית.
אם אכן לא משתחררת ביצית כל זמן שנוטלים גלולות, אז מה בעצם קורה לאותן ביציות? הרי הן חייבות "לצאת" מתישהו.. אשמח לקבל הסבר מפורט על פעולת הגלולות.. תודה.