מתי הביוץ עם איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב8/8 היה לי מחזור אחרון (באמצעות ארגסט) והחל מהיום השלישי לקחתי איקקלומין - 1 כדור למשך 5 ימים - מתי אמור להיות הביוץ שלי וכיצד אני מוודא - חום/בדיקת ביוץ או כל פתרון אחר
את אמורה להיות תחת מעקב צמוד של הרופא המטפל, ישנן בדיקות דם שיכולות להצביע על הביוץ הקרב. ושוב, כל זה נעשה ע"י רופא. ככל הידוע לי כל שיטות "הסבתא" למיניהן(מדידת חום) לא עובדות כאשר מטופלים בתרופות פיריון.
לאחר שימוש באיקקלומין, הרופא שלי אומר שהביוץ המשוער הוא החל מהיום ה - 13 למחזור (כלומר, אצלך, ב - 20.8), ואז עושים US זקיקים כדי לעקוב אחר התפתחות הזקיק ותאריך הביוץ המשוער. בכל מקרה, כדאי לקיים יחסים 'יום כן יום לא' החל מהיום ה - 12, למשך שבוע בערך, וזה די "מכסה" את זמן הביוץ המשוער. בהצלחה