המטומה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בשבוע ה-7 בבדיקת אולטאסואנד אובחנה המטומה בשילייה. בגודל 8 ממ לאחר כשבועיים ההמטומה גדלה ל-2 סמ. העובר מתפתח כשורה ומתאים לגיל ההריון. הרופא המטפל היפנה אותי למעקב הריון בסיכון גבוה. אבקש לדעת מה הסיכונים לי ולעובר במצב כזה והאם יתכנו סיבוכים רונית
לאשתי נתגלתה המטומה בשבוע 8, בין שק ההריון לדופן הרחם. נצפה עובר. אין דימומים כלל. כעת היא בשלהי שבוע 9. הריון זה בא כחודשיים לאחר גרידה שנערכה כתוצאה מהריון ללא עובר. מהן הסכנות האפשריות? אם קיימנו יחסי מין - האם זה עלול לפגוע בסיכויים להחזיק את העובר? האם אפשר להירגע ו/ או עד מתי יש לדאוג? אודה על תשובה מהירה למעןהרגעת הבית כולו. תודה מקרב לב משה.