גיל המעבר (פעם שלישית)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ב21 ליוני שאלתי ולא קיבלתי תשובה. ושוב כעבור שבועיים. שמא עתה יושב לי? אני מטופלת מזה כ -3- שנים בהורמונים ( טריסקוונס וקליאוגסט לסירוגין - אחד מאזן לי את גלי החום אך גורם למחזור מלאכותי והשני ההיפך). לאחרונה הוצע לעילהשתמש בהתקן תוך רחמי המפריש בקביעות הורמונים במשך כחמש שנים. אינני בטוחה שאסתגל לגוף זר בתוכי. שאלתי: א. האם באמת כדאי לנסות את ההתקן וב. כמה שנים רצוי לקחת הורמונים? אני אשה בריאה כבת 58. תודה 0
לגבי ההתקן הוא משתמש לנשים כנגד הריון ולא כטיפול בגיל המעבר כך שאינני מבין מדוע הוצע לך. לגבי כעמה זמן ליטול הורמונים עלייך להתייעץ ברופא המטפל מאחר והסוגיה מורכבת מדי לדיון בפורום זה.