גלולות LOESTRIN
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 32, 5 חודשים לאחר לידה ראשונה (קיסרי). חיה בארה"ב, ניסיתי שימוש בהתקן תוך רחמי בשלושת החודשים האחרונים, אך ההתקן גרם לדימומים במשך כל החודש ,למחזור שנמשך 8-9 ימים ולכאבי בטן בילתי פוסקים. עברתי בדיקות דם ואולטראסאונד והכל ניראה תקין, הרופאה הציעה לי לעבור לשימוש בגלולות (למרות ששימוש בגלולות גורם לי לפיגמנטציה) היא הציעה גלולות במינון נמוך בשם LOESTRIN, אמרה שמינון האסטרוגן בהם מאוד נמוך, הרכיבים בגלולה one mg norethindrone acetate twenty mcg ethinyl estradiol האם באמת הגלולות במינון נמוך, האם הן שייכות לקבוצת "הדור השלישי" ,קראתי באינטרנט לפני כמה ימים שממליצים את הפסקת השימוש בגלולות הדור השלישי בישראל, הרופאה שלי אמרה שזה שטויות... תודה רבה, תודה לפרלה, אך הייתי רוצה גם תשובה מרופא
אכן מינון אסתרוגני נמוך. אינני מכיר המלצה להפסיק גלולות מהדור השלישי