מחזור אחרי....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום! עברתי הפסקת הריון לפני 4 חודשים בשבוע 12/4 מאז המחזור השתנה אומנם נשאר סדיר אבל במקום כל 28 ימים מופיע כל 27 יום התקצר ביום - וגם הדימום השתנה כאילו דליל יותר ובקושי יש כאבי מחזור. בבדיקת U/S שבוצעה לפני כי 3 שבועות נכתב שהכל תקין ושעובי הרירית 10 מ"מ הבדיקה בוצעה יומיים לפני מחזור. השאלה שלי האם יש לי סיבה לדאגה עקב השינויים האם יש בדיקות מיוחדות שרצוי לעבור,ומה גרם לשינויים האלה ,,,ומה לגבי הריונות הבאים.... סליחה על אורך השאלה אבל אני פשוט דואגת.... תודה רבה, נועה.
אינני רואה סיבה לדאגה