האם אוכל להרות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראיתי בפורום שבנות מתארות את ההפרשה שלפני הביוץ כהפרשה שקופה וזה מדאיג אותי כיוון שמעולם לא היתה לי הפרשה כזו.. (האם אני לא מבייצת!??) כמו כן באולטרסאונד שביצעתי פעם נמצא שיש לי רחם דו קרני והמחזור שלי מעולם לא היה סדיר (לכן אני לוקחת גלולות).. שלושת העובדות האלה גורמות לי לחשוש שאולי בעתיד לא אוכל להרות.. האם יש לי סיבה לדאגה??
לקריאה נוספת והעמקה
גלולות מונעות ביוץ לכן כמובן שאין לך הפרשה רחם דו קרני אינו מונע הריון
תודה רבה על תשובתך! למרות שכרגע אני לוקחת גלולות, רק לא מזמן עשיתי הפסקה של שלושה חודשים וגם אז לא הבחנתי בהפרשה כזאת.. האם יש לכך הסבר?