הריון חוץ רחמי צריכה עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודשיים היה לי הריון חוץ רחמי שאותו הורידו בזריקה שאלתי היא - עברו חודשיים ואנני משתמשת בגלולות אבל לא ניכנסתי להריון למה???? הכל בסדר השחלות הרחם ה כ ל שאלתי היא כמה זמן לוקח לזריקה הנ"ל להפסיק להשפיע על הגוף????? אנא ענו לי מכוון שבביה"ח יידעו אותי שלא אוכל להיכנס להריון אלא רק אחרי השפעת הזריקה הם העריכו כחודש חודשיים אבל עברו חודשיים
הזריקה הפסיקה להשפיע כבר מזמן. בהנחה כי סיכויי זוג שאצלו הכל תקין, להרות הם כ 20% בכל חודש, הרי שמה שתארת בהחלט יכול להיות אקראי. בכל מקרה, היות ולא כל הפרטים לפני, בהחלט כדאי להתייעץ עם רופא/ת נשים