הפלה וסיכונים (מבקשת תשובה דחופה מרופא)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 35 ונמצאת בשבוע ה-10 להריוני וברצוני לבצע הפלה. אבקש לדעת כיצד מתבצע תהליך ההפלה? עד איזה שבוע ניתן לבצע הפלה? מהם הסיכונים הכרוכים בכך? האם קיים חשש לכך שלא אוכל להרות שוב בעקבות ההפלה? תודה מראש על תשובתך שרה
בשבוע בו את מצוייה, הפלה מתבצעת בפעולה הנקראת גרידה, בה ( בהרדמה כללית) מרוקנים את הרחם מתוכנו. אם יש סיבה לכך שאת מעוניינת להפסיק ההריון - כדאי להזדרז. ככל שתמתיני - יהיה יותר מסובך. הפעולה - אינה נטולת סיכונים. (בין העיקריים: סיכוני הרדמה כללית, וכן התנקבות של הרחם, דלקת מקומית ובהמשך הידבקויות בתוך הרחם) אבל חשוב לזכור כי כל אלו - נדירים. חשוב מאד להתייעץ עם רופא/ה, ע"מ להבין בדיוק על מה מדובר.