הקשר בין עישון ונטילת גלולות- מהו?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב רוית, 17 וחצי נוטלת גלולות מזה חצי שנה, עברתי נתוח להסרת גוש, מעשנת... *מה הסיכונים בנטילת גלולות עם עישון מאסיבי (גלולות "מרסילון"), *איך קשור העישון? *איך הוא משפיע על הורדת יעילות הגלולה? **כמו כן עברתי נתוח להסרת גודש (פיבראדנומה) בשד, שאלתי היא האם יש קשר בין היווצרותו להיותי נוטלת גלולות? ...האם היית ממליץ לי על הפסקתן? תודה רבה על תשובה מהימנה- רוית.
הקשר המקובל הוא לגבי עליה בסיכון לתחלואת לב וכלי דם, אך מקובל להתייחס לסיכון מוגבר רק מעל גיל 35. העישון לא מוריד היעילות. ** לא להפסיק השימוש.