נסיעות לחו"ל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם כדאי לנסוע לחו"ל בהריון? במיוחד בחודשים הראשונים? תודה, שירי
כדאי או לא כדאי זו החלטה שלך. בכל מקרה אין כל בעייה בטיסה בהריון תקין, הן בחודשים הראשונים והן בסופו. ניתן לבצע הרחבה של ביטוח הנסיעות כך שיכלול סיבוכי הריון (חס וחלילה). לאחר השבוע ה-26 לא ניתן להרחיב את הכיסוי הביטוחי אבל ניתן להמשיך ליסוע (ללא הביטוח). חשוב לקום ולהסתובב הרבה במהלך הטיסה כדי למנוע תופעה של קרישי דם (שהיא שכיחה יותר בהריון) וכן חשוב לשתות הרבה מכיוון שהאויר במטוס יבש יותר מהאויר הרגיל, והתייבשות מזיקה מאוד להריון. טיסה נעימה!
שיר היקרה קראי את התשובה הממצה של נטלי. אין לי מה להוסיף.