השמנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 45. מקבלת מחזור סדיר. עולה במשקל כל הזמן. האם זה קשור לגיל או להורמונים?
אמא שלי בת 52, מקבלת הורמונים ומחזור סדיר ועולה כל הזמן במשקל. האם את עושה פעילות גופנית?עם הגיל, קצב חילוף החומרים יורד משמעותית- כלומר, צריך לאכול פחות בשביל להשאר באותו משקל. בנוסף, כדי לעזור לחילוף החומרים, כדאי מאוד מאוד מאוד לעשות ספורט- ואין כמו הליכה מהירה 4,5 פעמים בשבוע בשביל זה.... תאמיני לי, זה לא ההורמונים ולא המחזור... נסי להיות מודעת למה שנכנס לפה וללכת יותר... בהצלחה.
חיה היקרה אם יש חשד שקיימת בעיה רפואית הגורמת להשמנה יש לפנות לבדיקת רופא. אי אפשר לתת תשובה מדויקת בלי בדיקה.