כאבי בטן חזקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 כיום, עד לפני כ-שבועיים השתמשתי בגלולות מיקרודיול. החודש הפסקתי לקחת. ב-4 ימים אחרונים יש לי כאבים בחלק התחתון והקדמי של הבטן. (מתחת לצלקת של ניתוח קיסרי). האם הכאב נובע מאי לקיחת הגלולות? רצוי לציין שאם יש לי מתן שתן קשה לי להתאפק כי כל האזור כואב לי, אפילו בלחיצה קטנה על האזור. ממה יכול לנבוע הכאב? האם יש צורך ללכת לרופא נשים או לרופא משפחה? בבקשה אודה לך על התשובה המהירה אני בחוסר אונים תודה ויום טוב ענת
חשבת על דלקת בדרכי השתן?
חשבתי, אך אני מחכה לתשובה מקצועית
ענת כתב/ה: > > אני בת 27 כיום, עד לפני כ-שבועיים השתמשתי בגלולות מיקרודיול. > החודש הפסקתי לקחת. > ב-4 ימים אחרונים יש לי כאבים בחלק התחתון והקדמי של הבטן. (מתחת > לצלקת של ניתוח קיסרי). > האם הכאב נובע מאי לקיחת הגלולות? > רצוי לציין שאם יש לי מתן שתן קשה לי להתאפק כי כל האזור כואב לי, > אפילו בלחיצה קטנה > על האזור. > ממה יכול לנבוע הכאב? האם יש צורך ללכת לרופא נשים או לרופא משפחה? > בבקשה אודה לך על התשובה המהירה > אני בחוסר אונים > תודה ויום טוב ענת
כמו שאת רואה אף אחד לא עונה פה לשאלות בטווח של כמה שבועות. אני הייתי טסה לרופא נשים!!!!!!!!!!!!
ענת היקרה אנא פני בהקדם לבדיקת רופא, ואם אין רופא זמין גשי לחדר המיון הקרוב.