שימוש בקונדום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת20.5 לפני שנה קיימתי יחסי מין לראשונה-החבר שלי ואני היינו בתולים והרופא נשים אמר שאין צורך בשימוש בקונדום בנוסף לגלולות. כעת יש לי חבר חדש ואנחנו מקיימים יחסי מין-הקשר איתו נראה לטווח הרחוק ואני ממשיכה להשתמש בגלולות כאמצעי מניעה היחיד (ללא קונדום). האם זה בסדר או שאין מנוס ואני חיבת להשתמש בקונדום בנוסף לגלולות? יש לציין כי מאחר ותרם דם אני יודעת כי אין חשש לאידס.
לפי איך שאת מתארת את המצב נראה שאת עושה את הדבר הנכון שיהיה לכם בכיף
שימוש בקונדום, במקרה ואת לוקחת גלולות, הינו למניעת מחלות מין מדבקות ואיומות. שאלי אותו אם אין לו או לא הייתה לו מחלת מין כלשהי (הרפס, זיבה...). אם כן- להשתמש בקונדום. אם לא- תהני...