הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה בנושא הריון, המחזור שלי הוא לא כל כך סדיר אני מקבלת מחזור בדר"כ באיחור של 6-4 ימים ( ללא גלולות ). ישנן פעמים שאני מקבלת מחזור בדיוק בזמן כמו השבוע למשל , אפילו המחזור הקדים ביום. האם יכולה להיות בעיה להכנס להריון? כיצד אני יכולה לדעת מתי מתבצע הביוץ, אם המחזור אינו סדיר? תודה.
היי קרן, את המעקב אחר הביוץ את מבצעת מיום קבלת המחזור ספירת 14 יום. ביום ה - 14 אמור להתבצע ביוץ (בכדיי להיות בטוחה כדאי לקיים יחסים מהיום ה - 12 כל יומים כך הסיכוי גדל ) תנסי מספר מחזורים במידה ועדיין המחזור אינו סדיר כדאי לך לגשת לרופא שיתן כדורים להסדרת המחזור . המון המון הצלחה...