חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כאשר גיליתי שאני בהריון ביקשתי מרופא המשפחה מרשם לחומצה פולית (כזכור לי מהריוני הראשון) הרופא טען שאינני חייבת לקחת חומצה פולית ורק לאחר שממש התעקשתי, הסכים לתת לי המרשם, האם יכולות להיווצר בעיות בהריון כתוצאה מלקיחת החומצה רק בתחילת ההריון ולא כמה חודשים לפני.
חומצה פולית מפחיתה את הסיכון למומים במערכת העצבים המרכזית, ומומלץ להתחיל לקחתה כ-3 חודשים לפני ההתעברות, אך לא נגרם כל נזק באם התחלת לקחתה מאוחר יותר מהמומלץ. לאור התנהגות הרופא שלך - אם הייתי במקומך הייתי מחפשת לי רופא אחר! מאחלת לך המשך הריון קל ונעים