דחוף ...גם לבנות הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי אמורה לקבל מחזור ב - 30/7/01, עשיתי בדיקת דם ב - 31/7/01 שתוצאתה שלילית. היום לאחר שבוע עדיין לא קיבלתי , יכול להיות שהתוצאה יכולה להיות היום שונה? האם עשיתי את הבדיקה מוקדם מידי? תודה על התשובות .
שלום לך., לדעתי לא עשית את הבדיקה מוקדם מידי, להיפך. מצד שני, תחשבי האם המחזור שלך סדיר בדרך כלל? מדוע שלאתנסי שוב היום בעזרת בדיקת דם!? בהצלחה....
כן. ישנן נשים רבות שההריון מתגלה אצלן רק בשלב מאוחר יותר של ההריון. אם עבר כבר שבוע אני ממליצה לבצע בדיקה נוספת. אם התשובה עדיין שלילית הייתי ממליצה לגשת ולעשות בדיקת דם דרך קופת חולים (בחינם וללא צורך בהפנייה). את התשובה (האמינה ומדוייקת יותר מבדיקה ביתית) תקבלי עוד באותו יום. בהצלחה!