הפריית קפריסין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למי שמעוניינת ישנה כתבה בנושא ב: http://community.iol.co.il/ts.cgi?tsscript=/f/article/index&forum_id=1194&b=1&cat_id=306&id=94862&board=1 אשמח לקבל מידע נוסף אם יש למישהי או להיות בקשר עם מי שבמצבי... שיהיה לכן ולכם (יש לנו שותפים - בנים למסע המשותף הזה)...סופשבוע נהדר ! שלכן רני
שלום לך! רציתי לברר פרטים האם עברת הפרייה בקפריסין. תודה יוספה
הי יוספה, לא, עדיין לא, רק נאמר לי שכנראה זה יהיה הפתרון למצבי אני בודקת אם הכרחי שזה יהיה בחו"ל... בכל מקרה אם שתינו "באותה הסירה" אשמח אם נעדכן זו את זו במידע. קשה לי נורא להשיג מידע ואני די "על קוצים", אבל אני במצוד אחר כל פיסת מידע בנוגע לתרומת ביצית. מה דעתך להיות בקשר? או במסגרת הפורום או באי מייל שלנו? האי מייל שלי : [email protected] מקווה לשמוע ממך... רני