יחסים בטוחים, מהריון!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקחתי גלולות תקופה ארוכה, בחודש שעבר לא נטלתי גלולות, והרופא החליף לי את סוג הגלולות, כך שעכשיו אני נוטלת גלולות מסוג אחר (כבר מספר ימים) לאחר חושד ללא גלולות כלל. שאלתי היא: האם אני יכולה לקיים יחסי-מין, עכשיו, ללא חשש מכניסה להריון? האם החלפת סוג הגלולות מחייב זמן התרגלות של המערכת אליו, ולכן יש לנקוט באמצעים נוספים? אם כן כמה זמן עלי להיזהר? תודה על תשובותיכם, הדבר חשוב לי מאוד!
את הגלולה הראשונה נטלתי יום וחצי לאחת תחילת המחזור (היו הפרשות חומות מעטות - לא בדיוק מחזור), האם זה משנה לגביאפשרות הכניסה להריון?