לידה בעזרת זירוז - פיטוצין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהרים טובים האם לידה שהתחילה עם מתן פיטוצין ישנה השלכה לגבי הריון הבא? נאמר לי כי פיטוצין עלול לגרום לנזק לצוואר הרחם האם זה נכון? מודה מראש
היי שטויות במיץ עגבניות את 2 הילדים שלי ילדתי עם פיתוצין.ו לאחר שנה נכנסתי להריון. עם שלישיה וטבעת.עברתי הפלה יזומה ואני שוב בהריון עם טבעת בשבוע 33 . בדרך כלל נותנים פיתוצין להמריץ את ההתכוצויות. אבל אם גם אין פתיחה מוסיפים P.G פרוסטה גלדין משהוא כזה להרחיב את הפתיחה. הסיפור הוא שההתכוצויות לא יקרעו את צוואר הרחם . אם הוא לא נפתח מספיק. מנסיון מאירה