תדירות קבלת המחזור החודשי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור החודשי שלי בד"כ סדיר (חודש בחודשו) שבועיים לאחר המחזור האחרון, קיבלתי שוב את המחזור. בזמן שהייתי נתונה ללחץ ומתח נפשי גדול. שאלתי היא - האם יש קשר בין המתח הנפשי לקבלת המחזור שלא בצורה סדירה? האם הדבר מהווה בעיה המצריכה בדיקה? תודה,
לשאלה הראשונה - יתכן מאוד, אם זה יכול להיות גם צרוף מקרים. לשאלה השניה - אם לא תתחיל להתפתח לך אי סדירות באופן קבוע אז אין מה להתיחס למקרה הזה. על המקרה הבודד הזה מיותר חלהכנס ללחץ נוסף ולא נדרשת כל בדיקה. אם מעכשיו גם המחזורים הבאים יהיו קצרים מידי או שכבר לא יהיה להם אורך קבוע פחות או יותר (לפחות עוד פעמיים) אז זה בהחלט מצריך ברור.