התעמלות לאחר קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שבעה שבועות ילדתי בניתוח קיסרי ללא סיבוכים. שאלתי - מתי אוכל להתעמל ולחזק את שרירי הבטן, הירכים והאגן. האם אפשר כבר עכשיו?
ממליץ להמתין 3 חדשים לריפוי מלא של הצלקת.
נכון שיש לתת לצלקת להתאחות ולא לשכוח שיש גם צלקות פנימיות. אבל שישה שבועות לאחר הלידה/ניתוח אפשר ורצוי לחזור לפעילות בהדרגה, המיוחד ועל אחת כמה וכמה אם היית רגילה לזה לפני הלידה ובהריון עצמו. אפשר ללכת הליכה יומית של כשעה, לחזק את שרירי הישבן והירכיים וכד'. להזהר עם תרגילי בטן וכפיפות למיניהן-כדאי להתייעץ בעניין עם מדריך כושר מוסמך (לא רופא כי אילו לא מבינים בדרך-כלל ברפואת בספורט).